Eigen supportsite
Stuur hier uw ticket in
Inloggen op de supportsite
Onze supportsite ontwikkelden we speciaal voor de gebruikers van onze systemen. Zij kunnen daar 24/7 hun vragen en storingsmeldingen loggen via een supportticketsysteem. Hierin is precies te zien wat de status van het ticket is.
Remote support
Inloggen op GoToAssist
Log onder begeleiding van onze helpdesk in op:
N.B. De remote supportfaciliteit is enkel beschikbaar voor gebruikers die een remote supportcontract hebben afgesloten. Nog geen remote supportcontract? Neem dan contact op met onze afdeling verkoop.
Naast de Atimo supportsite bieden wij remote support. Dit is een gebruiksvriendelijke supportoplossing waarbij onze helpdesk op afstand met de gebruiker meekijkt en zo snel tot een adequate oplossing kan komen.
Hoe werkt het? Neem altijd eerst contact op met onze helpdesk. Zij begeleiden de gebruiker bij het inloggen op de remote support via GoToAssist Corporate.
Advies en ondersteuning
Wij willen organisaties van A-Z ondersteunen als het gaat om urenmanagement. Daarom leveren wij betrouwbare producten in combinatie met deskundig advies & full-service ondersteuning.
Veelgestelde vragen (FAQ)
Op onze supportsite staat een aantal FAQ’s en handleidingen, specifiek over het gebruik van de Time-Wize software en/of terminals.
N.B. De meeste van deze veelgestelde vragen zijn toegankelijk na het inloggen op de supportsite.
Daarnaast krijgen we regelmatig vragen als:
- Hoe kan ik tijd registreren als ik vanuit huis werk?
- Is Time-Wize Experience te gebruiken in de Cloud?
- Hoe voorkom ik dat ik drie keer hetzelfde moet invoeren?
- Kan ik meteen vrij vragen als ik thuis mijn vakantie aan het plannen ben?
- Ik wil graag rapportages maken met grafieken en diagrammen. Kan dat in Time-Wize Experience?
- Hoe haal ik het meeste uit Time-Wize Experience?
- Werkt Time-Wize Experience vanaf mijn smartphone?
- Hoe zit het met updates en upgrades van de Time-Wize Experience software?